Βρείτε τους στα social media:
1. Ας ξεκινήσουμε με κάποιες ιδεολογικές αρχές. Ποιά είναι η κοσμοθεωρία που σας χαρακτηρίζει; Ποιές είναι οι απόψεις σας;
Η θεμελιώδης ιδεολογική αρχή της ομάδας είναι η προώθηση της εθνοπολιτισμικής συνέχειας του λαού μας. Αποστασιοποιούμαστε σκόπιμα από οποιουσδήποτε κυρίαρχους ορισμούς ιδεολογικών μορφών.
2. Ποιά είναι η άποψη σας για τις χώρες και οργανώσεις του τρίτου κόσμου όπως η Χεζμπολάχ, τα μπααθικά κόμματα, το Ιράν και στο παρελθόν το καθεστώς Καντάφι; Πιστεύετε ότι η Αμερική είναι ο "μεγάλος σατανάς" που ελέγχεται από τον σιωνισμό;
Η Κροατία είναι μια χώρα με 3,5 εκατομμύρια κατοίκους και περίπου τον ίδιο αριθμό κατοίκων στη διασπορά. Δεν πρέπει να μας απασχολεί τι κάνουν οι Άραβες, οι Μαγκρέμπι και οι υπόλοιποι Τριτοκοσμικοί στις χώρες τους, αρκεί να μένουν σε αυτές. Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν αναμφισβήτητα αδικήσει την Ευρώπη με τις ιμπεριαλιστικές τους τάσεις και την ποπ-κουλτούρα τους, αλλά δεν χρησιμοποιούμε την τριτοκοσμική ορολογία ή τα λεγόμενα των αντιαποικιοκρατών και των μαρξιστών όταν επικρίνουμε τις ΗΠΑ.
3. Ποιά είναι η θέση σας για τρέχοντα ζητήματα όπως ο πόλεμος στη Παλαιστίνη, η σύγκρουση Ρωσίας - Ουκρανίας, η κυβέρνηση Τράμπ, η κατάσταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα πρόσφατα γεγονότα της Συρίας;
Καθώς οι περισσότεροι από εμάς είμαστε Καθολικοί, δεν θέλουμε ούτε οι Άραβες ούτε οι Εβραίοι να κατέχουν πολιτική εξουσία ή να αποτελούν κράτος στους Αγίους Τόπους. Οποιοσδήποτε μπορεί να κοιτάξει πίσω στο χρονοδιάγραμμα των αναρτήσεών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δει ότι πάντα υποστηρίζαμε τις ουκρανικές και ρωσικές εθνικιστικές ομάδες στον αγώνα τους να απελευθερώσουν τις χώρες τους από την κατοχή. Η Ουκρανία έχει το δικαίωμα να αμυνθεί ενάντια στον Πούτιν, τους Ρώσους και τους εγχώριους ολιγάρχες, όπως και οι Ρώσοι ενάντια στην κυβέρνησή τους και την ελίτ. Ο ίδιος ο πόλεμος είναι μια τραγική απώλεια ζωών και για τους δύο εγχώριους πληθυσμούς. Έχουμε επίσης φιλικές σχέσεις με ουκρανικές εθνικιστικές ομάδες όπως η Ουκρανική Εθνική Ένωση και άλλες.
4. Ποιά είναι η γνώμη σας για την Ρωσία και το Ευρασιατικό μπλόκ; Θεωρείτε ότι είναι ένας ακόμη εχθρός της Ευρώπης;
Ο Ευρασιατισμός και παρόμοια ιδεολογικά πλαίσια μας είναι δυσάρεστα, καθώς οι ρίζες τους πηγάζουν από ένα εντελώς διαφορετικό πολιτισμικό πλαίσιο από αυτό που υποστηρίζουμε ως οργάνωση. Τα εθνοτικά έθνη θα πρέπει να είναι κυρίαρχα κράτη. Είμαστε αντιιμπεριαλιστές επειδή δεν ανεχόμαστε τις εσωτερικές διαμάχες στην Ευρώπη, δεν υποστηρίζουμε την οικοδόμηση αυτοκρατοριών και τη ζωή σε πολυπολιτισμικές ή/και πολυεθνικές αυτοκρατορίες, καθώς αυτές πάντα καταλήγουν σε αποσχιστικές τάσεις, φυλετική ή/και θρησκευτική βία, καταπίεση κ.λπ.
5. Πιστεύετε στην Ευρωπαϊκή Ενότητα; Πώς αξιολογείτε και αντιλαμβάνεστε την ευρωπαϊκή ένωση;
Η ΕΕ θα πρέπει να διαλυθεί και να αντικατασταθεί από έναν εμπορικό οργανισμό για το ενδοευρωπαϊκό εμπόριο, ο οποίος θα αποτελέσει αντικείμενο διμερών διαπραγματεύσεων. Δεν έχει κάνει τίποτα άλλο εκτός από ζημιά στο έθνος μας, πυροδοτώντας ένα μαζικό κύμα μετανάστευσης των νέων μας (περίπου 500.000 άτομα) από όταν ενταχθήκαμε. Η αντικατάσταση του εγχώριου νομίσματός μας από το ευρώ σήμαινε απώλεια της κυριαρχίας μας. Οι προοδευτικές και φιλελεύθερες αξίες που προωθεί η ΕΕ θα ήταν ανύπαρκτες χωρίς την οικονομική της υποστήριξη.
6. Ποιά είναι η θέση σας για το θρησκευτικό ζήτημα και τις παγανιστικές ευρωπαϊκές θρησκείες;
Το ίδιο το κίνημα είναι ως επί το πλείστον κοσμικό, αλλά σχεδόν όλα τα μέλη μας είναι Καθολικοί. Η πολιτική συζήτηση για τη θρησκεία και την ιστορία ενθαρρύνεται μεταξύ των μελών μας ως μέσο εκπαίδευσης. Προσωπικά, πιστεύω ότι η προχριστιανική ευρωπαϊκή αισθητική, η φιλοσοφία (μέρη της οποίας ενσωματώθηκαν στη χριστιανική σκέψη) και οι πολιτισμοί παίζουν σημαντικό ρόλο στην ταυτότητά μας, ακόμη και όταν προσωπικά για εμάς δεν έχουν καμία πνευματική αξία.
7. Ουστάσε και Άντε Πάβελιτς: μπορούμε να τους χαρακτηρίσουμε ως έκφραση του κροατικού φασισμού;
Συνήθως αποφεύγουμε θέματα που αφορούν τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και τα Βαλκάνια επειδή η συζήτηση εξελίσσεται σε έναν διανοητικό αγώνα δρόμου προς τα κάτω. Η Ουστάσε ήταν πρωτίστως μια κροατική πατριωτική επαναστατική οργάνωση που ήθελε να απελευθερώσει το έθνος από την ξένη κατοχή. Το μεταγενέστερο ιδεολογικό πλαίσιο του Ανεξάρτητου Κράτους της Κροατίας μπορεί να περιγραφεί καλύτερα ως κοινωνικός εθνικισμός με στοιχεία κορπορατισμού και προστατευτισμού στην οικονομία. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι δεν έχουν μεταφραστεί πολλά έργα Κροατών πολιτικών και ιδεολογικών συγγραφέων στα αγγλικά και δεν είναι γνωστά σε άλλους Ευρωπαίους, αλλά επιδιώκουμε να το αλλάξουμε αυτό κάποια στιγμή.
8. Ποιά είναι η κατάσταση στη κροατική κοινωνία αυτή την στιγμή; Οι ιδέες σας έχουν δυναμική και ερεθίζουν τον λαό σας; Πως αξιολογείτε την κυβέρνηση σας;
Η κροατική κοινωνία αντικατοπτρίζει κάπως τη Δύση στις μεγάλες αστικές περιοχές με καθυστέρηση 8-10 ετών λόγω της προοδευτικής πορείας μέσω των θεσμών που ξεκίνησε κάπως αργά σε σύγκριση με την υπόλοιπη Δύση. Ο μέσος άνθρωπος είναι απολιτικός αλλά με ισχυρό αίσθημα ταυτότητας, ακόμη και όταν αυτό συγκρούεται με εκφυλισμένες συνήθειες ή φιλελεύθερες αξίες σε ορισμένα θέματα που μπορεί να υποστηρίζει. Ακόμα και εμείς δυσκολευόμαστε να ορίσουμε και να αξιολογήσουμε τη μεταπολιτική κατάσταση εδώ λόγω αυτών των αντικρουόμενων αξιών που υποστηρίζουν ορισμένες ομάδες ανθρώπων ή λόγω περιφερειακών διαφορών κ.λπ. Οι αξίες και οι ιδέες που εκπροσωπούμε έχουν ένα συγκεκριμένο κοινό, παρατηρήσαμε ότι πολλοί νέοι και φοιτητές τείνουν να είναι πιο παραδοσιακοί και να έχουν μία πιο υγιή νοοτροπία από τους millennials ή ακόμα και τους μεγαλύτερους σε ηλικία ομολόγους τους. Το κυβερνών κόμμα και η κυβέρνηση λαμβάνουν βαθμό αξιολόγησης 0/10 από εμάς και θα μας χρειαζόταν να γράψουμε ένα βιβλίο για να περιγράψουμε όλα τα ελαττώματα και τα λάθη τους.
9. Ποιά η θέση της Κροατίας στο Βασίλειο της Γιουγκοσλαβίας και μετέπειτα στη κομμουνιστική Γιουγκοσλαβία του Τίτο; Θεωρείτε ότι ήταν ένα τέχνασμα για την επιβολή της σερβικής κυριαρχίας στα Βαλκάνια;
Η Γιουγκοσλαβία ήταν ένα κελί φυλακής για τον κροατικό λαό σε όλες τις μορφές της. Η μόνη διαφορά μεταξύ της μοναρχίας και της κομμουνιστικής δικτατορίας ήταν ότι οι κομμουνιστές προσπάθησαν να καταστρέψουν όλες τις εθνικές ταυτότητες και να σφυρηλατήσουν μια γιουγκοσλαβική μέσω της προώθησης του αθεϊσμού, των μικτών γάμων κ.λπ. Υπάρχουν πολλά περισσότερα πράγματα που μας χωρίζουν από τους Σέρβους. Ακόμα και όταν ήμασταν φυλετικές κοινωνίες που ζούσαν στην κεντρική/ανατολική Ευρώπη κατά τον 5ο και 6ο αιώνα, ήμασταν ξεχωριστοί λαοί.
10. Πως περιγράφετε την σημερινή κατάσταση στις σχέσεις μεταξύ Πριβράτ και των Σέρβων; Υπάρχει αντιπαλότητα; Θα καθόσασταν στο ίδιο τραπέζι με έναν Σέρβο εθνικιστή;
Δεν έχουμε καμία επαφή με σερβικές οργανώσεις ούτε τις επιδιώκουμε, όχι λόγω μίσους, αλλά επειδή δεν υπάρχουν θέματα όπου θα μπορούσαμε να βρούμε γόνιμο έδαφος για συνεργασία στα έθνη μας. Όταν συναντιόμαστε σε ουδέτερους χώρους τρίτων, όπως η πορεία μετανάστευσης στη Βιέννη, δεν θέλουμε να προκαλέσουμε προβλήματα στους οικοδεσπότες μας και εφόσον τηρούν παρόμοια σεβαστή στάση, είμαστε στην ευχάριστη θέση να παραμένουμε αδιάφοροι απέναντί τους.
11. Κροατία και Ελλάδα: πιστεύετε ότι είναι επωφελής μία σύσφιξη των σχέσεων των δύο χωρών και μία συνεργασία τους στα Βαλκάνια; Τι είδους συνεργασία πιστέυετε ότι πρέπει να είναι;
Οι εθνικιστές από την Ελλάδα που συναντήσαμε σε διεθνείς εκδηλώσεις μας εξέπληξαν με το πόσο γρήγορα δημιουργήσαμε φιλικές σχέσεις και προσωπικές σχέσεις μαζί τους. Ήταν επίσης προφανές πόσο αφοσιωμένοι είναι στην εθνική τους υπόθεση. Θα χαρούμε να δούμε περισσότερους από εσάς να έρχεστε στις εκδηλώσεις μας στο μέλλον. Τα βαλκανικά κράτη είναι πολύ διαφορετικά πολιτισμικά και τα γεωπολιτικά τους συμφέροντα διαφέρουν πολύ για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε ως ενιαίο μπλοκ. Απαιτούνται διμερείς διαπραγματεύσεις για να διευθετήσουμε τα ζητήματά μας, όπως η Βοσνία, το Κοσσυφοπέδιο, η ΠΓΔΜ/Σκόπια, ώστε να αποφύγουμε περισσότερους πολέμους και αιματοχυσία στο μέλλον. Ίσως τότε θα μπορούσαμε να επικεντρωθούμε σε μεγαλύτερες κοινές απειλές, όπως οι Τούρκοι.
12. Θεωρείτε την Τουρκία και τον εσοδισμό που πραγματοποιεί στη Βαλκανική μέσω του Ισλάμ κίνδυνο για την Ευρώπη, την Κροατία και την Χερσόνησο μας;
Η Τουρκία, ως ο μεγαλύτερος ιστορικός μας εχθρός, είναι κατά την άποψη μας η πηγή όλων των συγκρούσεων και των προβλημάτων στα Βαλκάνια ιστορικά. Το κοινό μπορεί να πάρει από αυτό ό,τι θέλει.
13. Ποιά η θέση σας για το Μακεδονικό Ζήτημα;
Δεν έχουμε επίσημη θέση. Βλέπουμε την αντίστοιχη κατάσταση στο ζήτημα της Βοσνίας, αλλά γνωρίζοντας την πολυπλοκότητα του θέματος, δεν επιθυμούμε να κάνουμε μια άστοχη δήλωση.
14. Γνωρίζετε ότι το εθνικιστικό κόμμα Χρυσή Αυγή το 1991 αρχικά σας είχε υποστηρίξει με φύλλα υπέρ της Ουστάσε στην εφημερίδα της ενώ αργότερα για διάφορους λόγους συνδέθηκε με τους Σέρβους;
Ένα από τα μέλη μας έχει ένα έργο για την έρευνα ξένων εθνικιστών εθελοντών που πολέμησαν για την Κροατία κατά τη διάρκεια του Πολέμου της Πατρίδας, οπότε το γνωρίζαμε και φυσικά λυπούμαστε για την απόφασή τους να υποστηρίξουν αργότερα τους Σέρβους παραστρατιωτικούς και τον κομμουνιστικό Γιουγκοσλαβικό Εθνικό Στρατό. Αυτό δεν σημαίνει ότι τρέφουμε κακή διάθεση προς τους Έλληνες εθνικιστές σήμερα. Συχνά κρίνουμε ανθρώπους και ομάδες με βάση τα προσόντα τους και την προσωπική μας σχέση μαζί τους. Θεωρούμε διανοητική τεμπελιά να κρίνουμε έθνη και ομάδες από τις πράξεις ατόμων ή μεμονωμένων ομάδων.
15. Το 2023 οι Κροάτες της Ντινάμο Ζάγκρεμπ ήρθαν στην Αθήνα και τσακώθηκαν με τους αντιφασίστες οπαδούς της ΑΕΚ με αποτέλεσμα έναν νεκρό και ένα κύμα συλλογικού αντιναζιστικού αισθήματος κατευθυνόμενο από τα media. Εν τέλει φαίνεται ότι οι Κροάτες είναι αθώοι για μία υπόθεση που από οπαδικός τσακωμός κατήντησε να εξυπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες. Το θέμα σας αφορά και έχετε να κάνετε κάποια τοποθέτηση ή θεωρείτε ότι είναι ζήτημα χουλιγκανισμού που δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική;
Καταρχάς, έχουμε τεράστιο σεβασμό για τους Κροάτες ultras που πολέμησαν στον πόλεμο της πατρίδας, που βοήθησαν τους ανθρώπους κατά τη διάρκεια των τεράστιων σεισμών, που αποτελούν θετική επιρροή στις κοινότητές τους, διοργανώνοντας φιλανθρωπικά τουρνουά και ούτω καθεξής. Η κριτική μας απέναντί τους είναι ότι είναι απλώς «λαϊκοί» εθνικιστές. Σίγουρα, είναι παρόντες σε όλες τις εορταστικές εκδηλώσεις και τιμούν επετείους σύγχρονων ιστορικών γεγονότων με τον δέοντα σεβασμό, αλλά όταν πρόκειται για μεταπολιτική ή ακτιβισμό που βασίζεται σε αξίες, αποτυγχάνουν. Το να πολεμάμε ο ένας τον άλλον σε αυτοκινητόδρομους ή στα δάση, απλώς επειδή υποστηρίζουμε μια ποδοσφαιρική ομάδα ή προερχόμαστε από άλλη περιοχή της Κροατίας, δεν είναι κάτι που μπορούμε να θεωρήσουμε θετικό, καθώς εγκυμονεί τον κίνδυνο της εσωτερικής μας αποσταθεροποίησης.
16. Παρατηρούμε ότι όλοι οι Ευρωπαϊκοί λαοί αντιμετωπίζουν πάνω - κάτω τα ίδια προβλήματα με πρώτο και κυριότερο τον κίνδυνο αφανισμού από την αντικατάσταση πληθυσμών. Πιστεύετε ότι πρέπει να αφήσουμε πίσω τον σοβινισμό μπροστά σε αυτή την απειλή;
Αν καταφέρουμε να αφήσουμε στην άκρη το ανδρικό μίσος και τον αλυτρωτισμό για να οικοδομήσουμε μια υγιή κοινότητα εθνικιστικών οργανώσεων σε όλη την Ευρώπη, όλοι θα ωφεληθούν από ένα τέτοιο δίκτυο. Δεν αρνούμαστε ότι υπάρχουν ιστορικά ζητήματα που παραμένουν άλυτα σε όλη την Ευρώπη, αλλά συχνά λέμε αστειευόμενοι ότι πρέπει πρώτα να διορθώσουμε τα έθνη και τις κοινότητές μας και μετά μπορούμε να τσακωθούμε για εδάφη ή ποιοι ήταν οι πρώτοι που εφηύραν τον τροχό, όπως στις παλιές καλές εποχές.
O Χάρης Νοσφεράτου αφού έφαγε χυλοπίτα από τον Πατριάρχη διαδίδει πως μαζί με τον Φον Καλέντζι ετοιμάζουν το πρώτο "Πανελλήνιο Εθνικοσοσιαλιστικό συνέδριο εθελοντών κατασβέσεων πυρκαγιών" τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Αθήνα. Στο συνέδριο θα προσκληθούν όλες οι ομάδες του χώρου που αυτοπροσδιορίζονται ως εθνικοσοσιαλιστικές,εθνικομπολσεβικιστικες,εθνοκαπιταλιστικες και αναρχοφασιστικες, καθώς και αντίστοιχες μεμονωμένες προσωπικότητες παγκόσμιου βεληνεκούς όπως ο Φώτιος και ο Γιώργος. Ο Καλέντζης έχει ξεκαθαρίσει πως επιθυμεί να ξεχαστούν οι όποιες έριδες και διαδικτυακοί τσακωμοί του παρελθόντος και μέχρι πρότινος είχε την πρόθεση να προσκαλέσει μέχρι και τον Πατριάρχη,αλλά ο τελευταίος λείπει διακοπές στα μπιτσομπαρα. Ωστόσο οι πρόσφατες δηλώσεις του Πατριάρχη έβαλαν ταφόπλακα στην συμμετοχή του στο συνέδριο. Από την πλευρά του ο Χάρης Νοσφερατου θεωρεί δεδομένη την παρουσία των μαύρων λεγεώνων και επίσης βρίσκεται σε επικοινωνία με τον νορδικο Μουσταφά Γκέκα και διαπραγματεύεται την παρουσία του στο συνέδριο. Επίσης μεγάλη προσπάθεια καταβάλλεται για να παραστεί η "παλιά φρουρά" απο το περιβάλλον του χοντρού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εκτίμηση
Χάρης Νοσφεράτου
Καλώς ήρθες στις μαύρες λεγεώνες Τέλη
Διαγραφή